Спільна ініціатива першого в Україні проектного театру сучасного танцю Ukrainian Dance Theater і Молодого театру!
Довгоочікуваний експеримент, де визнані в усьому світі танцювальні техніки синтезуються з новими тенденціями в мистецтві. Це різноманіття жанру та пошук нових засобів виразності!
Епізоди. Серія міні-вистав від трьох молодих хореографів, які працюють у різних напрямках сучасного танцю.
Синдром Аделі. Ми всі народжені рівними і невинними. Перипетії життя, наші вчителі і власні рефлексії формують суб’єктивізм і сублімації. Однією з таких сублімацій – є прагнення піднести об’єкт любові на п’єдестал недосяжності. Чому руйнуються почуття? Що породжує провалля між нами? Де проходить тонка грань між правдою та оманою? Про це роздуми автора понад 100 мініатюр різної філософської спрямованості. Сьогодні ми разом поринемо у світ прекрасного любовного потягу і непередбачуваних наслідків
Альфа. Це плід роздумів автора на тему домінування у соціумі. Вкорінена у підсвідомість ще на зорі людства звичка панувати чи верховодити, отримала у міні-спектаклі своє нове звучання. У відповідності, а може на противагу, до нових правил та ритмів сучасності, стиль Contemporary додасть звучанню теми яскравості і переконливості, і не лише в переносному сенсі. Передбачені сценарієм звуки, наповнення та відлуння залу шумовими ефектами покликані посилити аудіовізуальне сприйняття розгорнутої перспективи.Тваринний інстинкт чи щось набагато глибинніше? Альфа-представники обох половин людства, сильної і прекрасної, з їхніми проявами і мотивами свідчать про непрості відповіді
Last lost chance. Це черговий міні-шедевр від засновниці UDT та хореографа Анни Герус. На цей раз про шанси, якими повниться дорога життя з його гладдю, поворотами і вибоїнами. Чи використаєш ти свій шанс і чи достатньо в тобі мужності звернути з насидженої і затишної зони комфорту у вир життя з його непередбачуваністю? Питання, які ми вирішуємо майже щодня, ставить і автор спектаклю. І відповіді будуть у кожного свої
Прем'єра – 21 квітня 2018
Cпасіння архонта. Автор спектаклю використовує давній міф з часів гностичних вчень ІІ-ІІІ ст. лише як тло власних роздумів над темою поневірянь Святої Софії, «душі всіх душ», що схибивши, занурилася глибоко в лабіринт матерії, породивши потворних синів-архонтів. Вони вводять людство в оману, видаючи ілюзію за дійсність, в основі якої лежить незнання. Зрештою, власна інтерпретація автора прекрасно узгоджується з образами холоднокровних і кровожерливих архонтів, які в гонитві за світлими душами, сходять на землю, видаючи себе за черниць, що ховають обличчя від «світла», в ролі якого виступає глядацький зал.
Прем'єра – 30 травня 2018